Regulamin sklepu

I. Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.ZakazanePrezenty.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Sklep www.ZakazanePrezenty.pl jest prowadzony przez firmę:

MegaArt
ul. Zatokowa 7
93-468, Łódź
Nip. 727-244-45-36
Regon 100219540

3. Adres do korespondencji: i odbiorów osobistych 

MegaArt
ul. Zatokowa 7
93-468, Łódź

4. Zakup w sklepie internetowym www.ZakazanePrezenty.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

II. Procedura składania i realizacji zamówień

5. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Zamówienie".  By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.

6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia.

7. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.

8. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma MegaArt sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

9. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail lub brak telefonu) nie będą rozpatrywane.

10. Firma MegaArt sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

11. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.ZakazanePrezenty.pl są podane w złotych polskich, firma MegaArt jest płatnikiem podatku VAT.

12. Firma MegArt wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.

III. Zwroty i reklamacje

13. Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 10 dni od dokonania zakupu bez podania przyczyny. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Przed odesłaniem towaru należy skontaktować się ze sprzedawcą.

14. Towar należy zwrócić w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Wraz z towarem należy odesłać dołączone do niego akcesoria oraz dokumenty. Powyższy obowiązek nie dotyczy dołączenia dowodu zakupu.

15. Pieniądze za zwrócony towar zostaną odesłane przelewem na wskazane przez klienta konto bankowe. Nie odbieramy przesyłek "za pobraniem".

16. W przypadku stwierdzenia wady produktu towar wymieniamy na nowy, w ciągu 2 lat od daty zakupu. Reklamację należy złożyć na piśmie i razem z formularzem zwrotu odesłać na wskazany przez sprzedawcę adres.

17. W przypadku odstąpienia od umowy kupna klient ponosi koszt zwrotu towaru.