Promocje

Nowe produkty

Najczęściej kupowane

Słodki biznes - historia Zakazanych Prezentów cz. 2

Słodki biznes - historia Zakazanych Prezentów cz. 2

Jeśli nie czytałeś pierwszej częsci naszego wpisu to zapraszamy tutaj.

Po 3 latach działalności zrozumieliśmy, że sama dystrybucja towarów od lokalnych i zagranicznych producentów to nie wszystko. Powzięliśmy więc projekt aby we współpracy z naszym brytyjskim kontrahentem wyprodukować w języku polskim jeden z angielskich bestsellerów - drapaczkę do jajek dla dżentelmena.

Triumf tego produktu przerósł nasze oczekiwania. Drapaczka sprzedawała się w tysiącach sztuk. Telewizje pokazywały je w swoich programach rozrywkowych. Gazety publikowały zdjęcia drapaczki.

Na fali pierwszego produkcyjnego sukcesu wypuściliśmy też sztangę i walizeczkę próżności. Oba gadżety, chociaż nigdy nie przerosły popularnością drapaczki, zdobyły ogromne powodzenie na polskim runku.
Wszystkie trzy produkty dla panów sprzedajemy od prawie 10 lat zarówno w detalu jak i w naszej hurtowni prezentów. Ich niesłabnący sukces jest dowodem na to, że nisza w tematyce zabawnych prezentów dla mężczyzn, nie daje się łatwo wypełnić.
Dzięki naszym staraniom zarówno drapaczka jak i sztanga zdobyły serca także niemieckich klientów, którzy otrzymali od nas ten produkt w rodzimym języku.
Z produktami silverware związanych jest też wiele zabawnych sytuacji i zapytań od klientów. Niektórzy chcą wiedzieć jak długo trzeba ćwiczyć ze sztangą aby zauważyć pierwsze efekty? Inni kupują kilka sztuk drapaczek na spotkanie partnerów biznesowych. Najwięcej radości sprawia jednak paniom walizeczka próżności. Zwłaszcza szczoteczka do ujarzmiania kędziorków i lustereczko, w którym wacuś może się przeglądać.

Aktualnie nasz sztandarowy gadżet czyli drapaczka dla dżentelmena zmienia swój wygląd. W nowej, odświeżonej formie wróci do oferty już w lipcu. Ciekawe czy odniesie równie wielki sukces jak jej pierwowzór...

Komentarze

Zostaw komentarz